piątek, 5 kwietnia 2013

Paleciakii

 
 
Od niedawna zauważyłam modę na 'paleciaki', tak pieszczotliwie nazywam meble ogrodowe,donice a nawet piaskownice z palet.
Często pomalowane na przyjemne dla oka kolory.
 Zafascynowały mnie, więc zaczełam wiecej szukać i szukać...
 Przedstawiam wam ulubione pośród moich znaleźionych w internecie.
Też macie, jakieś na oku??? Chętnie dołącze, do mojej galeriii...:))
 















Pani Ogrodnik

 
 
 
Ps. Zapraszam do polubienia mnie <33   
 
 
https://www.facebook.com/pages/Pani-Ogrodnik/492637964117092?ref=tn_tnmn

2 komentarze:

  1. bardzo ciekawa idea wykorzystania palet. mam parę takich na działce, może jakoś je zaaranżuje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie kochana zawsze warto coś dla siebie zrobić, bo kto jak nie my zrobi coś za tak małe pieniądze i jeszcze do tego będzie się tak bardzo cieszył :))))

      Usuń